Random

I AMsterdam

All pictures are taken by me or my mum, dad or brother (we used the same camera :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I’m the girl standing next to the ‘a’
Drinking a starbucks ‘hazelnut hot chocolate’ while waiting for the boat
 
 
 
 
 

wearing my new coat and jeans!
 
 
 
Amsterdam is absolutaly a beautiful city, but I have to go back to shop for sure :)
 
XOXO,
Marie
 
En ook nog even een korte mededeling;
Bijna alle comments die ik krijg zijn in het Nederlands, dus ik ben sterk aan het overwegen om in het Nederlands te bloggen alhoewel het wel beter is voor mijn Engels als ik in het Engels blog. Mijn vraag is dan nu of het voor jou iets uitmaakt in welke taal ik blog.
Ik hoop dat jullie deze vraag écht beantwoorden, want ik vind het een moeilijke keuze :)
2 gedachten over “I AMsterdam

  1. Leuke foto’s! Voor mij maakt het niet uit in welke taal je blogt, ik ben in het Nederlands begonnen gewoon omdat het vlotter schrijft en ik mijn blog vooral heb om aan mijn schrijfskills te werken. Ik zal toch nooit voor een Engels tijdschrift werken dus ik dacht, waarom niet in het Nederlands? Maar inderdaad, je kan dan wel beter aan je Engels werken als je in het Engels blogt. Ik ben van plan de “grote” posts in het Nederlands te doen, en de outfits ed in het Engels. Kan jij misschien ook doen?

Geef een reactie

