Fashion

Collective haul

Vorige maand waren het solden, maar omdat ik niet alles in 1 keer heb gekocht, besloot ik jullie een collective haul te laten zien. Een shoplog van dingen die ik kocht tijdens de solden, daarvoor en daarna.


Een bloesje van 'Object', Selah Sue heeft net hetzelfde (dat liet ik jullie hier zien!)

Een groen kleedje uit de Brooklyn

Een supercomfortabele trui van America Today

Een leren tasje van de Zara

Een superschattig dekbed met roosjes van de Ikea

Ik kocht ook nog een regenjasje en een jeans, maar die zitten op dit moment in de was :)
Ook heb ik het gevoel dat ik nog een paar dingen vergeten ben, maar dat zien jullie dan wel in mijn outfits!

XOXO,
Marie

7 gedachten over “Collective haul

  1. Dat bloesje van Object is leuk ! Waar wordt dat verkocht (ben momenteel echt helemaal weg van die kleur namelijk ;)) ? Had Selah Sue dat nou aan op Werchter want ik herken die hele outfit van haar haha ;)

Geef een reactie

