Fashion

‘Nieuwe’ rugzak

HUMBLEhoney.COM

Soms is een rugzak veel handiger dan een handtas. Wanneer je gaat shoppen bijvoorbeeld, dan kan je meteen je zakjes in je rugzak steken en hoef je ze niet de hele tijd mee te sleuren. Maar oke, ik vind het dan wel belangrijk dat die rugzak er een beetje tof uitziet. De laatste tijd was ik dan ook echt fan van die Fjällraven Kanken rugzakken die je nu in alle kleurtjes vaak in het straatbeeld ziet. Handig en ze zien er leuk uit. In mijn twijfels welk kleurtje ik zou gaan nemen, bedacht ik me plots dat ik ook nog een oude rugzak van mijn mama had liggen. Alleen was de sluiting niet echt handig: je moest de touwtjes knobbelen en dat nam echt veel tijd in beslag. Teveel tijd wanneer je snel iets wil uithalen of wegsteken. Gelukkig bestaat er zoiets als handige oma’s! De rugzak kan nu gesloten worden met zo’n superhandig schuifsysteem (geen idee hoe ik het beter kan uitleggen). Dus vanaf nu loop ik rond met een mooie én originele rugzak! Alhoewel dat ik die Fjällraven Kanken nog steeds heel leuk vind hoor :)

1

2

4

3

Loop jij liever rond met een rugzak of een handtas?

– Marie

8 gedachten over “‘Nieuwe’ rugzak

  1. Ooh supermooie tas, ik vind ze zelfs mooier dan die Fjällraven Kanken tassen hihi. En die foto’s lijk mij te werden genomen in mijn oude kotbuurt. Good times! :D

  2. Wat fijn dat je oma de sluiting heeft kunnen veranderen, zodat hij makkelijker in gebruik is. Hij ziet er namelijk heel leuk uit. Ik vind het sowieso leuker als mensen iets origineels hebben zoals dit!

  3. Wat een tof alternatief vor een Fjällräven tas! Ik vind ‘m misschien zelfs nog wel leuker, hihi. Mooie kleur vind ik het ook! Toch wel handig, zo’n oma die zoiets even kan fixen. Dat ‘schuifsysteem’ (ik snap wat je bedoelt haha) is inderdaad erg handig zeg. :)

  4. Ik heb in Vietnam een kanariegele Kanken gekocht aan een prijs waarvoor hij niet anders dan fake kan zijn. Ben er tevreden over, maar zou er nooit de volle prijs van €90 voor betalen, dat vind ik echt idioot veel voor een rugzakje. Wat jij deed is ook hip hé: echte upcycling :-)

Laat een reactie achter!

