Beauty

Yves Saint Laurent Goodies

The Lilypad

Een paar weken geleden werd de K in Kortrijk 7 jaar (De K is een shoppingcenter). Zo oud al? Lap, nogmaals een herinnering dat ik er ook niet jonger op word.
Omdat ik me had ingeschreven voor een ‘exclusieve’ goodiebag van Belmodo, ging ik dus met mijn mama en oma naar de K. De goodiebag trok eerlijk gezegd echt op niets. Er zat een tijdschriftje van de K zelf in dat je overal gewoon kon krijgen en een zielig spiegeltje. Superjammer, maar niet het einde van de wereld. Gelukkig kwam ik niet alleen voor die goodiebag naar Kortrijk.

thumb_DSC_0407_1024

Opeens was alles op: mijn favoriete concealer en mijn parfum. Gelukkig had ik voor Kerstmis een aantal bonnen gekregen én was er door de verjaardag van de K ook nog eens een extra korting van 21%. Score!

thumb_DSC_0411_1024

Mijn all time favourite concealer is de touche éclat van Yves Saint Laurent. Niet goedkoop (ergens in de 30 euro denk ik), maar wel echt zijn geld waard volgens mij. Ik koop hem altijd in nummer 2.

thumb_DSC_0412_1024

Eigenlijk is het niet alleen een concealer, maar ook een beetje een highlighter. Ik gebruik hem dan ook onder mijn ogen, onder mijn wenkbrauwen en op mijn neusbrug (door dit woord te gebruiken voel ik me bijna een beautyblogger hehe).

thumb_DSC_0413_1024

Het is ook al de tweede keer dat ik ‘Parisienne’ van Yves Saint Laurent als parfum koop. Zalig geurtje, maar geen idee hoe ik het hier moet omschrijven. Ga eens ruiken in de winkel zou ik zeggen :) Vroeger vond ik het een geur die ik eerder ’s avonds zou dragen, maar ik hou er zo van dat ik het steeds vaker overdag gebruik.

Ik geniet er wel van om soms zo van die fancy productjes te kopen.
Heb jij dat ook of hou je liever van budgetproof?

– Marie

 

Laat een reactie achter!

