Fotografie

Lentekriebels in foto’s

LentekriebesGisteren was zo’n leuke dag! ’s Ochtends vroeg gingen we ontbijten in Brugge voor mijn oma’s verjaardag, daarna nog wat rondwandelen en tegen de middag waren we weer thuis. De rest van de dag genoten we van het zalige lenteweer in de tuin: kubben, wijntjes drinken én foto’s nemen. De laatste tijd probeer ik echt weer wat creatiever bezig te zijn en ik geniet er echt van. Mijn vriendje vond het ook heel leuk om mee te gaan op fototocht. Hij trok ook outfitfoto’s, maar die zullen binnenkort online komen.

Geniet van mijn lentekriebels!

Lente_01Lente_04Lente_03Lente_05Lente_02

– Marie

Een gedachte over “Lentekriebels in foto’s

Laat een reactie achter!

