Lifestyle

Groene vingers

groene vingers

Dat de lente weer is begonnen en ik het leuk vind, was maandag al te lezen hier op mijn blog. Hoewel ik ook van de winter hou, ben ik toch wel blij dat ik niet steeds met een super dikke jas, sjaal, muts en handschoenen de deur uit hoef. Je merkt ook dat de mensen op straat opgewekter zijn, de vogeltjes fluiten weer en het blijft ’s avonds een beetje langer licht.
Wanneer ik een tijdje geleden in de Hema was, zat ik dan ook helemaal in deze happy lente-sfeer. Toen ik een aantal leuke potjes zag staan om zelf je plantjes te laten groeien, kon ik het niet laten om er eentje mee te nemen. Het roze potje, uiteraard.

Plant_4

Volgens de gebruiksaanwijzing lijkt het niet heel moeilijk en zou ik binnenkort moeten kunnen genieten van enkele mooie madeliefjes. Eerlijk gezegd betwijfel ik of mijn eerste poging tot het hebben van groene vingers zal lukken, maar wie weet! Ik vind het hoe dan ook het proberen waard.

Hopelijk kan ik jullie binnenkort een mooi resultaat laten zien!

Heb jij zelfgeplante plantjes of groene vingers?

– Marie

4 gedachten over “Groene vingers

Laat een reactie achter!

