Lifestyle

Marie tipt #1: Rode Bietensap

“Ieeeew” of een vies gezicht zijn de reacties die ik het vaakst krijg wanneer ik mensen vertel dat ik dagelijks een glas rode bietensap naar binnen kap. Ja, naar binnen kappen want het is inderdaad niet zo lekker. Waarom ik het dan toch elke dag drink? Ewel hé, vandaar deze blogpost.

thumb_DSC_0409_1024

Een aantal jaren geleden kwam ik op een blog terecht (sorry, ik weet oprecht niet meer welke blog) waarop een artikeltje stond met tips tegen acné. Vroeger had ik wel last van puistjes en ondertussen is het veel minder, maar occasioneel durven er wel nog eens verschijnen. Onlangs dacht ik eraan om die oude tip nog eens toe te passen: elke ochtend een glas rode bietensap drinken. Als je namelijk een tijd lang elke dag een glas rode bietensap drinkt, ziet je huid er zoveel beter uit. Zelfs als je geen last hebt van puistjes, herleeft je huid precies. Ik raadde het ondertussen ook al aan aan vriendin Sarah en ook zij was heel enthousiast en doet het nog steeds.

2
Gewoon binnengieten

In het begin is het wel wat doorzetten, want rode bietensap is echt niet lekker. Het smaakt precies naar aarde. Gelukkig wen je wel na een tijdje en wordt het minder storend! Ook het resultaat dat je na een tijdje krijgt, werkt motiverend om het te blijven doen.

thumb_DSC_0407_1024

Ik heb wel echt geen idee hoe het komt dat rode bietensap ervoor zorgt dat je huidje flawless en stralend wordt. Mijn tip is dan ook: aanvaarden haha. En gewoon doen want het werkt dus echt. Je kan rode bietensap jammer genoeg niet in elke supermarkt krijgen, dus soms moet je wel even zoeken!

1
“Mmm, super lekker” hehe

Zou jij elke dag rode bietensap drinken?

Liefs,

Marie

2 gedachten over “Marie tipt #1: Rode Bietensap

  1. Ooh, vroeger maakte mijn papa vaak rodebietensap dat we daarna verplicht moesten opdrinken, haha, maar we vonden het ook echt niet lekker. Wel een handige tip! Kan altijd handig zijn :) Waar koop jij dan jouw bietensap? Ik wil het misschien ook wel eens proberen :)

    1. Ja, ik had het er nog vandaag over met een vriendin en blijkbaar is het ook goed voor de spijsvertering! In de colruyt :) in de Albert Hein hebben ze het niet :(

Laat een reactie achter!

