Fotodagboek

FOTO DAGBOEK #1: Thesis, eten & Graslei

Hoera, een nieuw rubriekje op mijn blog!
Mijn favoriete artikels op andere blogs zijn heel vaak de wekelijkse updates. Ik vind het altijd zo gezellig om te lezen en toen besloot ik om het ook eens te proberen. Bij deze dus mijn allereerste ‘Foto dagboek’!

Processed with VSCO with c1 preset

Zondagavond: hup hup weer naar Gent voor de laatste echte lesweek in de richting sinologie. We gingen eten in de Amadeus samen met mijn nichtjes en neef voor de verjaardag van mijn neef.

Maandag: De dag beginnen met mijn boodschappenlijstje voor deze week! Ik probeer altijd vroeg naar de Albert Hein te gaan want vanaf 11u zijn de rijen verschrikkelijk én zijn er al heel veel dingen uitverkocht … ’s Middags een lekkere lunch met couscous, paprika, avocado en kip. En een scheutje sojasaus!

IMG_2332

Dinsdag: studeren studeren studeren en tussendoor die thesis nalezen. En een terrasje doen rond 16u want het was zo’n leuk weer!

Woensdag: yes, vandaag kwam Matthias weer naar Gent! We gingen sushi eten (heerlijk) en daarna nog even wandelen in Gent en dus ook door het graffiti-straatje om te eindigen op de Graslei voor een gezellige avond met zijn vrienden van in de Chiro.

Vrijdag: Vrijdagmiddag had ik een afspraak met mijn prof Chinees om voor de eerste keer mijn presentatie van mijn thesis te oefenen. Superblij want hij zei dat mijn uitspraak goed was! Nu nog vanbuiten leren.
Wat later nam ik de trein terug naar huis en begon ik met het meisje naast mij te praten. Ze deed parfum op en ik vond het zo lekker ruiken dat ik maar vroeg van waar het kwam. Ze was superenthousiast en zei meteen dat ik er een foto van moest nemen zodat ik het niet zou vergeten. Superleuk zo’n spontane gesprekjes!
’s Avonds was het weer date night en besloten Matthias en ik eens fancy to koken. Wonder boven wonder was ons gerechtje echt goed gelukt: linguini met scampi’s in rode pesto-saus.

Gisterenavond ging ik even de stad in met enkele vrienden als ontspanning en vandaag is het een pyjama-dagje en werk ik enkele opdrachten af …

En, is mijn eerste fotoweek een beetje geslaagd? :)

Liefs,

Marie

5 gedachten over “FOTO DAGBOEK #1: Thesis, eten & Graslei

  1. Ja wow, inderdaad, je hebt een supermooi handschrift! En ik herken dat van de Albert Heijn, haha. Voor mij is ‘ie nu een beetje te ver, en gelukkig is de Delhaize bij mij in de buurt altijd super rustig. Maar áls ik dan eens naar de AH ga, dan besef ik weer hoe druk het altijd is, haha! Toffe fotoweek hoor, ik vind dit supertof om te lezen :D Succes met je thesis hé! Moet je ‘m int Chinees verdedigen dan? Liefs!

    1. Danku! :) Blij dat je het leuk vindt!
      Ja, hij is geschreven in het Nederlands, maar de verdediging is in het Chinees en de vragen die de proffen gaan stellen ook. Ik hoop maar dat ik ze ga verstaan :p

Laat een reactie achter!

