Fotodagboek

FOTO DAGBOEK #2: studeren, zwemmen & barbecuen

Foto dagboek nummer 2! Deze week bestond vooral uit studeren, laatste thesisaanpassingen maken en ook genieten van het mooie weer. Veel lees- en kijkplezier!

thumb_IMG_2368_1024

Zondagavond kwam ik weer op kot en trof ik mijn plantje zo aan. Tijd voor een reddingsactie! Om de zoveel tijd een beetje water geven en op die manier komt mijn plantje er weer boven op. Wel jammer dat er nog steeds geen madeliefjes groeien …

Processed with VSCO with c1 preset

Maandag was een superproductief bib-dagje. Als pauze drink ik nu elke dag zo’n alpro-drankje. Echt mega lekker én veganistisch! Mooi meegenomen :)

DSC_0420

Deze week las ik ook eindelijk “Central Park” van Guillaume Musso uit. Het verslagje van dit boek kan je hier even terugvinden.

thumb_IMG_2369_1024

’s Avonds ga ik graag nog even buiten wandelen om te ontspannen. Deze keer ging Claire mee en we deden ook een mini-fotoshoot voor deze leuke muur. Hier was ik nog niet echt klaar voor de foto haha! Deze broek is trouwens ZA-LIG. Hij ziet er nog fancy uit (vind ik), maar hij zit als een pyjamabroek. Topcombinatie!

thumb_IMG_2387_1024

Woensdagavond vertrok ik weer naar huis voor het verlengde weekend. Het zou echt heel erg warm worden en op mijn kot zou de temperatuur ondragelijk zijn. Het voordeel van thuis zijn, is dat mijn mama elke dag (!) een vers glaasje fruitsap perst voor bij het ontbijt. :)

Donderdag wisselde ik het studeren af met een plons in het water. Ik kan niet klagen! Al heeft mijn studeerwerk er wel een beetje van afgezien … Na elke zomer zijn een aantal van onze opblaasdingen kapot. Ter vervanging kocht mijn mama deze keer dit leuke ijsje! Ik poseerde er ook even mee hihi. Dit kleedje is trouwens ook zo’n zalig ding. Lekker oversized en comfortabel. (van andotherstories)

thumb_IMG_2399_1024

Vrijdagavond kwamen mijn tante, nonkel en nichtjes per toeval bij ons barbecuen. Mijn kleinste nichtje Joske (Josephine, die ondertussen ook al 13 is en mij aan het inhalen is qua lengte) kan prachtige vlechten maken! Ze maakte deze ‘olga-vlecht’ in mijn haar, echt leuk.

Het was een drukke studeerweek en laatste thesis-week (dinsdag moet hij binnen!), maar met de nodige en voldoende ontspanning. :)

Hebben jullie een beetje kunnen genieten van het prachtige weer?

Liefs,

Marie

Een gedachte over “FOTO DAGBOEK #2: studeren, zwemmen & barbecuen

  1. Proficiat met je thesis he! Tof gevoel hé, dat hij af is! :) Wat een leuke week heb je gehad (behalve het studeren dan ;)), en zo tof dat je kon zwemmen. Ik vind het spijtig dat we zelf geen zwembad hebben, maar áls ik dan eens ergens kan zwemmen ben ik des te blijer, haha. Liefs!

Laat een reactie achter!

