Fotodagboek

Foto dagboek #3: Mooie bloemen en Friends

thumb_IMG_2402_1024

Zondag nam ik tussen het studeren door deze stoere selfie hehe. Soms heb je eens zo’n mini-afleiding nodig.

Processed with VSCO with c1 preset

Omdat het zo warm was, besloot ik zondagavond nog thuis te slapen en pas maandagmiddag naar Gent te vertrekken. Als pauze wandelde ik een beetje door de tuin en toen zag ik dat deze prachtige bloemen eindelijk in bloei staan!

Maandagmiddag controleerden Aline, Ilse en ik nog voor de laatste keer onze thesis en toen werd het tijd om de definitieve versie te gaan printen. Voor de één liep dit al wat vlotter dan de ander, maar uiteindelijk namen we onze thesissen goed en wel gebundeld mee naar huis om de volgende dag samen met Malou in te dienen. We zijn sowieso al een kleine richting, maar toch voelde het echt raar om maar met 4 onze thesis in te dienen. Hopelijk zijn we er allemaal in eerste zit door!

IMG_2410

Nadat we onze thesis ingediend hadden, had ik echt geen zin meer om te blokken. Een middagje ontspanning was wel verdiend! ’s Avonds was er dan ook het blije weerzien met Charlotte die op stage was geweest in Guangzhou. Ze liep er dezelfde stage die ik over 3 weken in Shanghai ga lopen! Voor mij dus extra leuk om bij te praten.

IMG_2420.JPG

Zaterdag kreeg ik deze leuke tas van mijn mama! Zo’n dingen maken het studeren toch net iets aangenamer.

IMG_2421.JPG

Sinds een tijdje kijk ik ook naar Friends en I LOVE IT! Ik keek al naar How I met your mother, maar oh Friends is echt fantastisch. De perfecte blokpauze!

De rest van mijn week bestond eigenlijk vooral uit studeren … Jammergenoeg heb ik, naast een thesis, ook nog een paar andere examens die afgelegd moeten worden. Woensdag heb ik mijn eerste examen al en 15 juni het laatste. Alles dus lekker dicht op elkaar, joepie! De UGent is daar zo goed in. :)

Dus de reden dat de fotodagboeken de komende weken iets korter zullen zijn: examens. Maar hé, daarna worden ze wel superleuk want dan vertrek ik naar Shanghai!

Heel veel succes aan iedereen met examens!

Liefs,

Marie

BewarenBewaren

4 gedachten over “Foto dagboek #3: Mooie bloemen en Friends

Laat een reactie achter!

