Persoonlijk·Reizen

Op naar Shanghai!

Op naar

Op het moment dat ik dit typ is het 16u15. Dat betekent nog exact 1 uurtje wachten voor mijn volgende vlucht van Frankfurt naar Shanghai. Mijn gedachten worden onderbroken door een mededeling aan de gate: er zijn enkele aanbiedingen om een plaatsje te bemachtigen in premium economy of zelfs business. Interessant, denk ik en ik luister goed. Oei, 999 euro om te upgraden naar business. Nee, bedankt! Ik zie ook niet direct dat er andere mensen op deze deal afgaan.

Vandaag is een beetje een vreemde dag met gemengde gevoelens. Ik ben ongelofelijk blij dat ik naar Shanghai kan om stage te lopen en rond te reizen. Het besef dat ik dit alleen doe, kwam toen ik voorbij de poortjes in Zaventem wandelde. Waar the fuck ben ik aan begonnen? Na de eerste vlucht was de stress gelukkig al een heel stuk minder. Toch ben ik wel trots op mezelf dat ik dit gewoon doe. Hoe dan ook zal het een ongelofelijke ervaring worden.

Ik ben moe, dus ik hoop dat ik de volgende vlucht een beetje zal kunnen slapen. Op die manier al een beetje wennen aan de China tijd? Laten we hopen dat die jetlag niet te erg zal zijn. Maandag word ik al fris en monter op mijn stage verwacht!

Ik hou jullie zeker en vast op de hoogte van mijn avonturen!

Liefs,

Marie

 

7 gedachten over “Op naar Shanghai!

Laat een reactie achter!

