Fashion

Outfit: Marie, the explorer

Mijn weekends in Shanghai zijn altijd druk gevuld met de stad verkennen. Zaterdag was ook zo’n dag, maar deze keer ga ik me niet concentreren op het culturele gedeelte, maar op de outfit! Anders wordt het ook maar eentonig op mijn blog :)

thumb_DSC_0555_1024

Zaterdag was de gevoelstemperatuur maar liefst 48 graden. Ik smolt nog net niet weg! De zon scheen, er waren geen wolken, het was ongelofelijk warm. Hoe kleed je je gepast voor zo’n extreme warmte? Geen idee, volgens mij is elke outfit te warm. Ik koos voor een simpele t-shirt van COS met een luchtig shortje van Maison Scotch. Comfy schoenen zijn een must als je de hele dag gaat rondwandelen. Mijn Adidas schoenen die ik net voor mijn vertrek kocht zijn hier perfect voor.

thumb_DSC_0548_1024

2

Mooie gigantische muggenbeet heb ik daar op mijn been! En ze jeuken verschrikkelijk …
De rugzak heb ik gekocht op de fake market en is dus fake. Ik had geen zin om 90 euro (of hoeveel kosten die hippe rugzakjes?) uit te geven aan een rugzak die ik als extra zie. Je ziet echt geen enkel verschil met de echte rugzak, ongelofelijk.

1

Groetjes vanop de Bund!

Liefs,

Marie

6 gedachten over “Outfit: Marie, the explorer

  1. Woow, haha, zo zalig dat die rugzak exact lijkt op de originele (groot gelijk trouwens om die te kopen, hehe). Leuke outfit! Enne, complimenten met je header/logo, dat meisje op het trapje lijkt echt heeel erg op jou! Zelf gemaakt was het zeker? :) Liefs!

    1. Dankjewel Silke! Ik ben er ook heel blij mee :) Het is eigenlijk een tekening van een foto van mij! Ja, een vriendin van mij heeft het getekend :) Ik ga er zeker nog eens een apart blogje over typen want haar instagram is echt de moeite om te volgen! (@simpelgeknoei)

Laat een reactie achter!

