Lifestyle·Shanghai

Filmpje: Shanghai Roomtour!

dazzle

Veel vrienden hebben er reeds naar gevraagd en hier is hij dan eindelijk: mijn roomtour! No worries, ik word geen YouTuber, maar het leek me wel leuk om mijn kamertje hier in Shanghai op film vast te leggen in plaats van foto’s!
Hopelijk ben ik een beetje verstaanbaar voor iedereen (ik heb mijn best gedaan haha) en genieten jullie van het filmpje. Als jullie nog graag specifieke dingen willen weten, zien of lezen van hier in Shanghai, laat het mij gerust weten!

Liefs,

Marie

Laat een reactie achter!

